CE ESTE MIXUL DE MARKETING?

Mixul de marketing reprezinta o serie de decizii si tactici prin care o companie creeaza valoare pentru fiecare segment de piata prin intermediul preturilor, serviciilor, canalelor de distributie si promovarii. Pe langa cei 4 P (produs, pret, promovare si plasare), in prezent, mixul de marketing a fost extins cu trei elemente aditionale: personalul, procesele si proba (physical evidence).

Este important de mentionat faptul ca mixul de marketing reprezinta o colectie de variabile care pot influenta cererea si performanta de marketing, chiar daca nu sunt sub controlul departamentului de marketing. In acest sens, este considerat ca mixul de marketing ar trebui sa fie numit mix de business, deoarece reprezinta o serie colectiva de decizii de business in ceea ce priveste ceea ce o companie poate oferi si cum poate concura pentru consumatori.

Mixul de marketing este un instrument esential de planificare si de decizie in marketing digital si poate fi adaptat in functie de circumstante.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may also like these