CE INSEAMNA KPI IN ONLINE MARKETING?

KPI este prescurtarea de la Key Performance Indicator, un termen utilizat in digital marketing pentru a masura performanta unei campanii sau a unei strategii de marketing. KPI-urile sunt utilizate pentru a urmari si evalua succesul unei campanii, astfel incat sa se poata lua decizii informate in ceea ce priveste optimizarea si imbunatatirea rezultatelor.

KPI-urile sunt de obicei selectate in functie de obiectivele de afaceri si de marketing. De exemplu, daca obiectivul unei campanii de marketing digital este cresterea traficului pe site, KPI-urile ar putea include numarul de vizitatori unici, rata de abandon a paginilor sau durata medie a sesiunii. Daca obiectivul este cresterea vanzarilor, KPI-urile ar putea include rata de conversie, valoarea medie a comenzilor sau costul de achizitie a clientului.

In general, KPI-urile ar trebui sa fie specifice, masurabile, relevante si limitate in timp. Alegerea KPI-urilor potrivite este esentiala pentru a monitoriza si evalua eficienta unei campanii sau strategii de marketing digital si pentru a lua decizii informate in ceea ce priveste urmatoarele etape ale campaniei. Prin urmare, este important sa se identifice KPI-urile corecte, sa se stabileasca obiective realiste si sa se monitorizeze si sa se raporteze performanta in mod regulat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may also like these